პროექტი

სასწავლო პროექტის გეგმა
პროექტის სახელწოდება:
დაბინძურებული გარემო.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ინფორმაცია დაბინძურებული გარემოს შესახებ. მოიძიონ ინფორმაცია თუ რა უარყოფითი შედეგები მოსდევს ჰაერის და წყლის დაბინძურებას.
პროექტის აქტუალობა:
ეს პროექტი აქტუალურის იმით, რომ  პროექტი შეეხება დიდ ცხოვრებისეულ პრობლემას, რასაც დაბინძურებული გარემო ჰქვია. ეს პროექტი ხელს სეუწყობს მოსწავლეებს იმის ცოდნაში, რომ ბუნებას მოვლა და გაფრთხილება სჭირდება, რაც ყოველი ადამიანის ვალია.
პროექტის მიზნები:
პროექტის მთავარი მიზანია ის, რომ მოსწავლეებმა დაიცვან ბუნებაში საყოფაცხოვრებო ნარჩენების განთავსების წესები და სხვებსაც მოუწოდონ რომ იყვნენ უფრო ლოიალურები ბუნების მიმართ. აქტიური მონაწილეობა მიიღონ ბუნების გამწვანებაში.
მონაწილეთა ასაკი:
11-13
წელი.
ვადები/ხანგრძლივობა:
ორი კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები შექმნიან ბლოგს, სადაც განათავსებენ მომზადებულ პროექტს
პროექტისთვის სჭირო ძირითადი რესურსები:
მოსწავლეები ისარგებლებენ V კლასის ბუნების სახელმძღვანელოთი. კომპიუტერით და ინტერნეტით.
პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები):
კლასში თემის შერჩევის შემდეგ დავსვამ შემდეგ კითხვებს: 1) რა შედეგი მოსდევს ჰაერის დაბინძურებს? 2) რა შედეგი მოსდევს წყლის დაბიონძურებას?
ჩამოვაყალიბებ ორ ჯგუფს. თითოეულს ეყოლება ლიდერი, რომელსაც დაექვემდებარებიან დანარჩენები.
პირველ ჯგუფს დავავლებ ინფორმაციის მოძიებას ჰაერის დაბინძურებაზე და ამ თემაზე პრეზენტაციის მომზადებას MS PoverPoint-ში.
მეორე ჯგუფს დავავალებ მოიძიონ ინფორმაცია დაბინძურებულ წყალზე და ამ თემაზე პრეზენტაციის მომზადებას MS PoverPoint-ში.
მოსწავლეების შეფასებისას დაკვირვების ობიექტი იქნება: მოსწავლეთა ჩართულობა პროექტში, ინფორმაციის მოძიება და მოპოვებული ინფორმაციის გაზიარება სხვებისთვის
მოსწავლეებს შევაფასებ შემდეგი კრიტერიუმებით: 1) მოძიებული ინფორმაცია. 2) პრეზენტაციის მომზადება MS PoverPoint-ში. 3) მთლიანი შთაბეჭდილება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ბუნ.V.9.მოსწავლეს შეუძლია ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა.
ასახელებს ადამიანის ჯანრთელობაზე უარყოფითად მოქმედ ფაქტორებს(მაგ.დაბინძურებული გარემო).
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები შეძლებენ საგანთა შორის კავშირს. მაგ: ბუნება და ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნლოგიებს. კერძოდ ისტ-ის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციებს, ფოტოებს, მოამზადებენ პრეზენტაციებს MS PoverPoint-ში.


No comments:

Post a Comment

20 ივნისს ჭაგვიტარდა ტრენინგი ;;პროექტებითსწავლეება''      შ ევქმენი მეორე ბლოგი რომელშიც განვათავსე პროექტის  გასაკეტებელი ინსტრუმ...